Som en del af din annullering beder vi dig om frivilligt at give os årsagen til returneringen, og vi vil registrere alle nødvendige oplysninger for at sikre hurtig og effektiv behandling. For at undgå gener forårsaget af returneringen afhenter vi varerne hos dig, og vi krediterer dem om nødvendigt efter modtagelse af varerne. Du behøver derfor ikke sende varer til vores administrative hovedkvarter i Vöcklabruck (adresseangivelse er påkrævet ved lov). Vores afbestillingstilbud inkluderer dog ikke transportomkostninger. Hvis du selv ønsker at returnere varerne til os uden nogen fejl fra Rotyres side, opkræver vi dig 10% af det samlede beløb og €25 pr. pakke. Brug venligst vores emballage til transport og beskyt varerne mod beskadigelse. Dækkene skal være forsvarligt klargjort til transport og skal pakkes 2 og 2 (med undtagelse naturligvis af dækkene, der blev leveret et efter et). Sørg især for, at fælgene beskytter begge sider med nok indpakningspapir. For skader forårsaget af forkert brug eller defekt emballage ved returnering forbeholder vi os retten til at bede dig om erstatning. Fragtselskaber vil kun acceptere varer med passende emballage. Hvis du nægter at modtage en pakke, vil vi debitere dig 10% af det samlede beløb og 223kr pr. pakke. Ved forsendelse på paller (f.eks. lastbildæk, store terrændæk mv.) er varerne generelt undtaget fra enhver returnering.
Her gælder udelukkende Danmarks lovgivning.
Rotyre s.à rl er ansvarlig for behandling af de personoplysninger, der overføres via denne registreringsformular. De data, som kunden har oplyst, gemmes i systemet for at kunne gennemføre registreringen. Kun de mest nødvendige dataoplysninger videregives til tredjemand (såsom leverandør, transportvirksomhed) for at kunne garantere leveringen af bestilte varer. En registreret person kan til enhver tid udøve sin ret til databeskyttelse (se http://www.cnpd.lu) og få personlige data ændret eller fjernet hos Rotyre s.à r.l. via en E-mail til org@rotyre.com .